Re: SSD OCZ Solid 3 "znika"

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 10:54:29 MET

W dniu 2011-11-10 10:23, Latet pisze:

> A czytałeś na forum OCZ o problemach z dyskami serii "3"? Może to
> własnie to, choć tam raczej pisali o BSOD.
Czytałem, i to nie jest to. Jak dysk zostanie wykryty przy starcie
(jakimś cudem) - to aż do wyłączenia zasilania/resetu (twardego) działa
dobrze, 100% stabilności, transfery ok, brak błędów w smart itp

> Dziwne... To on się aż tak grzeje? Ja akurat mam Vertexa 2 i jest
> chłodny (leciutko letni) - mam na myśli dotykanie ręką.
Nie grzeje się, po prostu po schłodzeniu go w lodówce/zamrażarce do tych
+5 - +10'C jest _zawsze_ wykrywany, a przechowywany w temperaturze
pokojowej - niestety nie, 2 nowe sztuki sÄ… wykrywane tak 50/50%, a
sztuka używana "od klienta" 10/90% (10% szans że zadziała)