Re: SSD OCZ Solid 3 "znika"

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 10:23:08 MET

> Problem - dysk SSD "znika" - nie jest wykrywany w biosie ani przez płytę
> główną (podłączenie sata wprost do płyty) w trybie sata I/II ani "sata 3", ani
> też nie widać go po podłączeniu (do innych komputerów) przez przejściówkę
> usb>sata.

A czytałeś na forum OCZ o problemach z dyskami serii "3"? Może to własnie to,
choć tam raczej pisali o BSOD.

>Ale - wystarczy dysk schłodzić w lodówce, lub

Dziwne... To on się aż tak grzeje? Ja akurat mam Vertexa 2 i jest chłodny
(leciutko letni) - mam na myśli dotykanie ręką.
Swoją drogą chyba temp. pokazywana przez SMART to jakaś ściema, bo wynosi zawsze
30 st. (podkreślam słowo ZAWSZE).

latet