Re: Bady na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 19:38:59 MET

Użytkownik "Tomaszek" napisał:

> Jeżeli coś może Ci z tym dyskiem pomóc to tylko Seatools.

Efekty działania SeaTools już pokazałem. Dysk jest po traktowaniu go MHDD. Hula
jak nowy. Żadnych badów, ani błędów odczytu. Zdaję sobie sprawę, że to może
niedługo potrwać, ale jednak. 4 bady poza partycjami (przed MHDD) chyba nie
oznaczają padania dysku.

A z innej beczki. Formatowałem ten dysk i trweało to 30 min. Skoro formatowanie
nie dotyczy danych, a jedynie utworzenia tablicy plików, to dlaczego trwa tak
długo i bez przerwy mieli dyskiem?

Remek