Re: Phenom 1055T NIE przelacza sie na 2800 MHz pod obciazeniem

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 18:48:11 MET

> Gdzie szukać przyczyny tego problemu? Mogę żyć z tym wyłączonym
> qool`n`quiet ale fajnie by było, żeby wszystko działało jak należy.

1. NTG.

2. Sprawdz czy masz ustawiony odpowiedni schemat zasilania
a jak jest poprawny i nadal jest zle, to sprawdz
czy nie rozwaliles sobie ustawien softem AMD OverDrive.
Tym samym softem (lub innym) mozesz sobie naprawic
schemat zasilania, tzn. ustawic przy jakim schemacie
C'n'Q sie wlacza a przy jakim wylacza.