Phenom 1055T NIE przelacza sie na 2800 MHz pod obciazeniem

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 12:50:38 MET

Płyta MSI 760GM-P33, phenom 1055T, 8GB jakiegoś ramu Windows 7 64bit.
Z początku wszystko było normalnie to znaczy gdy komputer nie był obciążony
rdzenie były taktowane 800 MHz a pod obciążeniem 2800 MHz. Ale od niedawna
coś się stało i nawet pod obciążeniem nadal jest 800 MHz. Na razie
poradziłem sobie tak, że wyłączyłem qool`n`quiet w biosie i cały czas jest
2800 na wszystkich rdzeniach.
  Nie instalowałem żadnych sterowników od płyty czy CPU na tym windowsie,
ale gdyby to była wina sterowników to chyba od razu byłoby źle. Komputer
jest nowy, mam go od około miesiąca.
  Gdzie szukać przyczyny tego problemu? Mogę żyć z tym wyłączonym
qool`n`quiet ale fajnie by było, żeby wszystko działało jak należy.

--
pozdrawiam