Re: Bady na HDD

Autor: Remek <remek_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 11:48:05 MET

Użytkownik "Rafał Łukawski" napisał:

> W praktyce dysk nie zachowuje się zero-jedynkowo, jezeli wystepuja bady
> (OS dostaje info o bledzie), to z duzym prawdopodobienstwem inne sektory
> maja rowniez problemy, ale proby kilkukrotnego odczytu daja pozytywny
> rezultat, tyle że to trwa.

> sadzac po wieku.. to zadziala na chwile.

No cóż ... Cudów jak widać nie ma. Dziękuję za cenne uwagi Tobie i pozostałym
kolegom. SeaTools pod DOS już mam i spróbuję go zastosować. Dysk oczywiście jest
zbackupowany i nie liczę na jego wieczną poprawną pracę. Warto jednak gruntownie
go przebadać. Być może są to tylko błędy logiczne. Zrobię mu jeszcze benchmark i
wrzucę na swoją stronę. Wówczas poproszę o ocenę.

Remek