Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 13:26:16 MET

"Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:9py9ebkktmdt$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Z FAQ pl.comp.pecet:
> "Tematyka grupy sa wszystkie zagadnienia zwiazane z komputerami klasy PC,
> dotyczace sprzetu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
> jakimkolwiek systemem operacyjnym."
>
> I to w zasadzie konczy dyskusje.

Poszukaj w archiwum swojego posta gdzie pytasz "jakie narzedzie polecacie do
przeprowadzenia gruntownego skanu tego dysku
w szczególnosci (...) ". Ty mozesz pytac o oprogramowanie, ale mi "robisz
wyklad"? Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety.
Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: