Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 12:59:41 MET

Dnia Tue, 8 Nov 2011 21:14:23 +1000, Iguan007 napisał(a):

> Nie rozumiem dlaczego zwykle urzadzenie budzi takie niezdrowe emocje.
> Widziales w temacie mojego watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu
> zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do
> zalosnych "zartow" jak ten powyzej.

Z FAQ pl.comp.pecet:
„Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
jakimkolwiek systemem operacyjnym.”

I to w zasadzie kończy dyskusję. Co do tekstu „Widziales w temacie mojego
watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu zignorowac jesli Cie nie
interesowal.” komentarz może być jeden: Ty naprawdę nie wiesz, od czego jest
podział tematyczny grup, czy tylko udajesz?

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]