Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 22:19:14 MET

Rafał Łukawski in news:j98kke$p7r$1@news.onet.pl
> Zecydowanie nie najlepsze. Jezeli cokolwiek chcesz wydusic lepszego z tej
> manty w podanej konfiguracji, podepnij komponentem.
> bzdura

no to pewnie dlatego usiluje podpiac euro-euro, poniewaz tutaj gdzie jestem
nie
posiadam pod ręką (+jakis sklep) kabli: potrojnego + podwojnego do
komponentu.

> Pytanie, czy chcesz podpiac mante, czy chcesz sie zastanawiac, dlaczego
> konkretna konfiguracja nie dziala

to pierwsze, to pierwsze.

> (my tu mamy tylko Twoje slowo, a faktycznie nie wiadomo co sie faktycznie
> dziele, czy kabel uszkodzony, czy jakies gniazdo uszkodzone,

wszystko technicznie ok: mam dwa dobre kable euro-euro, bo jeden i drugi bez
problemu pozwala polaczyc dekoder kablowki z tv i to albo na jednym (gornym)
wejsciu,albo na drugim (dolnym) wejsciu euro w tv.
Wiec jeszcze do bani moze byc tylko wejscie euro w mancie, ale to tez nie
jest prawdą - jakis czas temu ta manta dzialala metoda "euro manty - chinche
w inny odbiornik tv".

> czy manta skonfigurowana tak by wypuszczala sygnal na euro etc etc.)

i byc moze tutaj jest pies pogrzebany.
"nom" pisal w ktoryms z postow wątku, żeby ustawic w mancie wyjscie sygnalu
rgb, czyli podpiąc mantę pod Ext2 (AV) i zmienic w menu wyjście sygnału
wideo na RGB a później podłączyc pod drugie Euro.
Rozkladam sie na: "(...) zmienic w menu wyjście sygnału wideo na RGB (...)"

sorry, ale: doceniajac podpiecie po komponencie usiluje ratowac metode
euro-euro, to mam pod ręką :)

No dobra, zalozmy, ze nie uda sie euro-euro.
Co kupic? -> _specjalne_do_komponentu_ (r-g-b)-(r-g-b) oraz audio
(bialy-czerw)-(bialy-czerw)?