Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 13:57:50 MET

On 2011-11-07 13:25, 1634Racine wrote:
> Rafał Łukawski in news:j92vk4$6fn$1@news.onet.pl
> [.........]
>
> a bo to chyba najlepsze rozwiazanie :)

Zecydowanie nie najlepsze. Jezeli cokolwiek chcesz wydusic lepszego z
tej manty w podanej konfiguracji, podepnij komponentem.

> najlepsze jakosciowo.

bzdura

> najprostsze: wtyczka, wtyczka, euro,euro. Niestety - u mnie nie chce
> zadziałać. cholera wie, dlaczego.

Pytanie, czy chcesz podpiac mante, czy chcesz sie zastanawiac, dlaczego
konkretna konfiguracja nie dziala (my tu mamy tylko Twoje slowo, a
faktycznie nie wiadomo co sie faktycznie dziele, czy kabel uszkodzony,
czy jakies gniazdo uszkodzone, czy manta skonfigurowana tak by
wypuszczala sygnal na euro etc etc.)