Re: Jaki router z WiFi N i modem ADSL

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Nov 2011 - 21:28:02 MET

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:j8ut2r$mka$1@node2.news.atman.pl...

> Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
> sieciowej albo do swojego Å‚Ä…cza.

Nie martw się o działanie mojej sieci, nie o tym mówimy.

> A tu o moim routerze:
>
> Router umożliwia korzystanie z najnowszego standardu IEEE 802.11n, który

Poszukaj na opakowaniu certyfikatu, a potem możesz zabierać głos.
To taki prostokątny znaczek, w środku pisze WiFi, pod spodem certified,
po lewej abg, a po prawej n, jeśli to rzeczywiście jest n-ka.
Ale oczywiście tego nie pisze bo prawdziwej n-ki na jednej antenie być nie
może.