Re: Jaki router z WiFi N i modem ADSL

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 21:20:29 MET

W dniu 2011-11-03 14:36, MC pisze:
> Użytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Hehe, tobie się tylko tak wydaje, że masz ruter n.

Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
sieciowej albo do swojego łącza.

A tu o moim routerze:

Router umożliwia korzystanie z najnowszego standardu IEEE 802.11n, który
zapewnia
6-krotnie większy zasięg i 3-krotnie większą szybkość transmisji
bezprzewodowej niż standard
11g. Jednocześnie urządzenie jest w pełni zgodne z wcześniejszymi
standardami 802.11b/g.
Oprócz routera użytkownik otrzymuje – w ramach tego samego produktu –
bezprzewodowy
punkt dostępowy, 4-portowy switch i zaporę sieciową. Technologia WMM
(WiFi Multimedia)
umożliwia komfortowe korzystanie z dźwięku i obrazu przesyłanego
strumieniowo oraz gier
sieciowych, a system WDS (Wireless Distribution System) pozwala
zwielokrotniać i
wzmacniać sygnał w celu zwiększenia zasięgu sieci bezprzewodowej. Oprócz
tego urządzenie
umożliwia ręczne blokowanie rozgłaszania identyfikatora SSID, włączanie
szyfrowania za
pomocą przycisku lub kodu PIN (WPS) oraz filtrowanie adresów IP, numerów
portów, adresów
MAC i witryn WWW, zapewniając tym samym ochronę sieci przed atakami.
Z myślą o mniej doświadczonych użytkownikach stworzono Kreator
konfiguracji (Setup
Wizard), który ułatwia instalację urządzenia i szybkie udostępnianie
połączenia internetowego.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w