Re: Wybór taniej stacjonarki

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 21:30:29 MET

W dniu 2011-11-04 21:04, thorbringer pisze:
> Jako że wypadłem zupełnie z obiegu i nie znam się na współczesnym
> sprzęcie, chciałbym zasięgnąć Waszej porady.
>
> Potrzebny mi komputer stacjonarny do zastosowań biurowo-
> multimedialnych. Edytory tekstu, programy graficzne, montaż wideo,
> oglądanie filmów, słuchanie muzyki. Chciałbym się zmieścić poniżej
> 1000 zł - nie potrzeba mi fajerwerków, jedynie komfortowej pracy.
> Zależy mi na solidnej obudowie i zasilaczu. Mam dobrą kartę dźwiękową
> i dysk sata II, które mógłbym ewentualnie do niego dołożyć (nie jest
> to konieczne). Nie musi mieć systemu, docelowo miałyby być
> [...]

Asus P5G41T-M LX3 - 179,90 zł
GeIL Dual 2x 2GB DDR3 1333 MHz CL7 Value Plus -179,90 zł
iBox Orion 910B czarna piano - bez zasilacza - 86,90 zł
Chieftec GPA-400S bulk - 119,90 zł
Logitech M100 White - 43,90 zł
Logitech K120 Keyboard for Business - 39,90 zł
Samsung DVD+/-RW SH-S222AB bulk black (Serial ATA) - 74,90 zł
Intel Pentium Dual Core E6600 3.06 GHz BOX - 249 zł

ja jakieś 2-3tyg temu takie coś złożyłem,
koszt całe: 974,30

w zasadzie, można to i taniej złożyć bo to w komputroniku było kupowane,
ale cała konfiguracja pracuje pod W7, jest używana wyłącznie do prac
biurowych i panie, które mają ten sprzęt są zachwycone :)

oczywiście w przypadku tej konfiguracji ważna była kasa... "ma być
tanio", i wg mnie jest tanio i nawet markowo :)

pozdrawiam
gadacz