Wybór taniej stacjonarki

Autor: thorbringer <thorbringer_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 21:04:56 MET

Jako że wypadłem zupełnie z obiegu i nie znam się na współczesnym
sprzęcie, chciałbym zasięgnąć Waszej porady.

Potrzebny mi komputer stacjonarny do zastosowań biurowo-
multimedialnych. Edytory tekstu, programy graficzne, montaż wideo,
oglądanie filmów, słuchanie muzyki. Chciałbym się zmieścić poniżej
1000 zł - nie potrzeba mi fajerwerków, jedynie komfortowej pracy.
Zależy mi na solidnej obudowie i zasilaczu. Mam dobrą kartę dźwiękową
i dysk sata II, które mógłbym ewentualnie do niego dołożyć (nie jest
to konieczne). Nie musi mieć systemu, docelowo miałyby być
zainstalowane Win 7 i Ubuntu.

Możecie coś doradzić? Nie muszą być konkretne modele, mogę sam
pogrzebać, bylebym wiedział na co zwracać uwagę.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.