Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 10:25:02 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2011 18:23:38 +0100, vissim napisał(a):

> Mógłbyś podzielić się wrażeniami odnośnie tej zintegrowanej grafiki ? Ja ma
> Quadro i grzeje się niesamowicie. Jaką temperaturę u ciebie pokazuje i jak
> często włącza się wentylator ? Czy chodzi cały czas ?
> U mnie CPU oscylowało na poziomie 45C gdy nic nie robiłem i bez procesów w
> tle, ale jak uruchomię MS Outlooka czy 10 zakładek w Firefoxie to 55C non
> stop i wentyl na średnich obrotach.
>
> Chciałbym wiedzieć jak wygląda to przy zintegrowanych grafikach, bo u mnie
> wentyl włączany jest właśnie przez temperaturę GPU

Prawdę mówiąc, to klaptop teraz działa u siostry w Koszalinie, więc od razu
Ci wszystkiego nie sprawdzę. :) Popytam Ją, zdalnie też uruchomię jakiś
program do monitorowania temperatury - i wtedy będzie nieco więcej danych.
Pamiętam jednak, że jak go przygotowywałem do działania, to na kulturę pracy
naprawdę nie było co narzekać. Fakt, że wtedy specjalnie po stronach www nie
biegałem, a instalatory trochę procesorem mieliły. W każdym razie - postaram
Ci się podrzucić jakieś konkretne dane. :D

[ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu.           (I. Kant) ]