Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 18:23:38 MET

> 1900 PLN wzwyż. Tego D630 (w stanie naprawdę idealnym, a potrafię się...
Mógłbyś podzielić się wrażeniami odnośnie tej zintegrowanej grafiki ? Ja ma
Quadro i grzeje się niesamowicie. Jaką temperaturę u ciebie pokazuje i jak
często włącza się wentylator ? Czy chodzi cały czas ?
U mnie CPU oscylowało na poziomie 45C gdy nic nie robiłem i bez procesów w
tle, ale jak uruchomię MS Outlooka czy 10 zakładek w Firefoxie to 55C non
stop i wentyl na średnich obrotach.

Chciałbym wiedzieć jak wygląda to przy zintegrowanych grafikach, bo u mnie
wentyl włączany jest właśnie przez temperaturę GPU

-v