Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 02:32:26 MET

> Kupiłem poleasingowego Della Lattitude D630. Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB ram,
> dysk 80GB, 14" i - tadam - matowa matryca

Również mam takiego w domu i takiego potrzebuję na wymianę. Co mnie niestety
irytuje w tym modelu to temperatura (mam Nvidię) i wentylator chodzący
non-stop, plus waga.

Co do matrycy to masz rację - może obraz lekki metaliczny, ale ostrość,
wyrazistość...znajdź mi taką w obecnie sprzedawanych modelach :)
Do 5-6 tyś, 14 cali.