Re: Ceny dysków

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 21:50:50 MET

"Andrzej" wrote:
> dysku wyciagnąć się nie da?

Czuję palcem pod etykietką jedną śrubkę, ale nie chcę jakoś
rozbebeszać urządzenia, które jest na gwarancji.

> a jakiegoś luźnego HDD nie masz?
> zapakować go do kieszeni :)

Miałem, pozbyłem się. Zarówno dysków (małe były), jak i kieszeni
3,5". Powód? Mam niestety marne rozmieszczenie gniazdek w pokoju,
w którym znajduje się cały sprzęt i ciągnięcie przedłużacza przez
cały pokój, żeby podłączyć zasilacz od ext 3,5" było deczko
niewygodne.

> dokładnie tak :)
> i tym sposobem Chieftec przyczynił się do kupna SSD

A ja zmieniłem skrzynkę. W ten sposób wyciszyłem nie tylko HDD,
ale także wentylatory, przy okazji zmieniłem duże, czarne pudło
na mniejsze czarne pudło, za to o niebo ładniejsze. :-)

> miałem wybór - zmiana obudowy lub HDD na SSD
> wybrałem tą drugą opcje - tańszą :)

Czy ja wiem... Fractal kosztuje około 400zł, to niezła cena jak za
skrzynkę, tańsze rozwiązanie od SSD + HDD Eco. :-) I przy tym jakie
ładne wizualnie (to oczywiście kwestia gustu, mnie się Fractale
bardzo podobają). :-)

Pozdrawiam
.Peeter