Re: Ceny dysków

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 18:29:53 MET

> Nikt tego nie próbuje Tobie udowadniać. :-)

Nie czytałem całego wątku (bo staje się biciem piany), ale o wygląda na
to, że Ci co mają HDD (i być może nie stać ich na SSD) stają się
uzasadnić dysonans broniąc swojej konfiguracji, zaś Ci co mają SSD mając
za sobą względnie większy wydatek (kilka tyg. temu), w obliczy dysonansu
bronia słuszności swojej decyzji. Tyle że żadna opcja nic nie wnosi.

Znamy zalety SSD i HDD, niech każdy kupuje to co chce, chociażby 100 SSD
po to by wytapetować pokój :)