Re: Ceny dysków

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 18:23:20 MET

"Andrzej" wrote:
> Dysk jest szybszy i czuć to w normalnym użytkowaniu.

Świetnie, jednak w moim przypadku mnóstwo danych musiałoby
latać po USB 2.0, co jest kompletnie bez sensu, lub z i na
dodatkowy HDD, co też nie jest specjalnie trafioną opcją.

> Poza tym w ogóle go nie słychać co mi bardzo odpowiada.

Ja swojego HDD nie słyszę, a kompa mam mocno wyciszonego.
Może miałeś jakiś dziwny dysk, dziwny egzemplarz dysku,
albo masz dziwną obudowę. Moja sobie z dźwiękami i drganiami
wydawanymi przez HDD świetnie radzi, a sam dysk jest ogólnie
cichy i chłodny.

> i niech mi nikt nie próbuje udowadniać, że SSD jest be
> i to że on jest dobry, to mi się tylko tak wydaje :)

Nikt tego nie próbuje Tobie udowadniać. :-)

Pozdrawiam
.Peeter