Re: GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 19:35:44 MET

Dnia Mon, 31 Oct 2011 16:06:41 +0100, doktorek napisał(a):

> Wlasnie przyszla plyta, procesor i pamiatki.
> Odpalam i ... nic.
> na wyswietlaczu plyty pokazuje sie F2 i nic sie nie dzieje, nic nie pika z
> glosnika.
>
> Nie ma tego kody w instrukcji, czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?
>
> procesor amd FX

Ośmiojajeczny? Trzeba nowy BIOS. Miałem to samo i chwała Bogu miałem
sześciordzeniowca Phenoma II coby go na chwilę wsadzić i wgrać BIOS. Na
płycie od Asusa (sabertooth) dokładnie to samo. Te płyty były produkowane
przed premierą FX-a i producenci mieli mgliste pojęcie jak wersja finalna
będzie wyglądać.