Re: Dysk zewnętrzny 2.5 na USB

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 18:50:17 MET

W dniu 2011-10-30 21:26, janusz_kk1 pisze:

> Spokojnie :) będzie ci chodził, system rozpozna go zainstaluje sterowniki
> zamontuje i otworzy
> okienko :)

Z tego co wyczytalam na google to trzeba by było dokupić przejściówkę do
kabla, żeby ten dysk zewnętrzny 2.5 na USB działał z komputerem.
Miałam na myśli konkretnie ten dysk:
http://www.ceneo.pl/9063374

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w