Re: Ceny dysków

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 15:14:02 MET

Dnia 2011-10-31 15:04, Użytkownik kamil napisał:

> Pytanie, czy to jest istotny element twojej pracy? Ja naciskam POWER i
> zanim usiądę wygodnie, przysunę klawiaturę i odstawię wczorajszy kubek
> po herbacie, system już dawno czeka.

Pracy nie, w jego przypadku to istotny element podbudowywania
swojego samopoczucia.
Jeszcze rozumiem chęć mierzenia czasu startu systemu w przypadku
kiedy taki start następuje wiele razy w ciągu dnia, w sytuacji
kiedy komputer uruchamia się raz dziennie jakie znaczenie
ma czy czas uruchamiania to 15, 30 czy 60 sekund ?
Normalny człowiek wciska przycisk i idzie wstawić wodę
na kawę czy herbatę, otwiera lub zamyka okno czy robi coś
innego.

Pozdrawiam