Re: Wybór monitora LCD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 07:53:50 MET DST

Dnia Fri, 28 Oct 2011 07:05:18 +0200, z napisał(a):

> Proof musi być na miejscu tak jak i CTP. Rynek tego wymaga.
> Teraz już bujania się: grafik, proof, ctp, drukarnia sobie już nie
> wyobrażam.

Pracuję w Warszawie. Przez jakiś czas druk zlecaliśmy do Krakowa, potem się
drukarni jakość zmieniła nie w tą stronę, to znalazłem inną. Bliżej
wprawdzie, bo w Łodzi. I teraz: zlecać zrobienie proofa, jego przesłanie do
Warszawy (o firmach kurierskich, to ja mogę długo, z dużą werwą, ale nie
nadaje się to do cytowania), akceptować i zlecać druk. Jeżeli wszystko
wyszło OK. Jeżeli nie - poprawki i a piać od początku.

Swoją drogą - odezwij się do mnie na priv (chyba, że adres w nagłówku
podajesz prawdziwy, to ja skrobnę). :)

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]