Re: Wybór monitora LCD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 07:53:50 MET DST

Dnia Fri, 28 Oct 2011 07:07:44 +0200, z napisał(a):

> Dokładnie o tym piszę. Ja taki stan osiągnąłem najpierw za 1400 zł a
> potem za 1800. Podwyżki, podwyżki. Ostatnią cenę widziałem 2400.

Na mój gust mocno nadrabiasz doświadczeniem. Ja przygotowuję rzeczy do druku
jakieś niecałe 4 lata. I cenię sobie to, że na ekranie jednak mam dobrą
symulację wydruku. Ale fakt faktem - w fabryce mam na stanowisku CG241W.

[ Fortuna to niestała dziwka.                                              ]
[                                   (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]