Osobnik posiadający mail brak@brak.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie
>> wielofunkcyjne, zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do
>> zastosowań typowo biurowych
>> (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
>> A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
>> Atramentowe
>> czy laserowe? Tak do 1700 zł.
>
>
> Za tyle kasy to nie warto. Ja mam HP F2280 (wlasnie widze na Allegro
> nowa z wystawy za 69 zl). Skanuje ok, ma tez funkcje ksero. Wydruki sa
> ladne i czytelne. Jest to atramentowka, komplet zamiennikow kosztuje
> chyba 80 zl. Jako urzadzenie do biura na pewno sie sprawdzi (o ile nie
> drukujesz setek stron dziennie).
>
a komplet zamienników do brothera kosztuje 15zł...
No i brother ma najlepsze oprogramowanie na jakie na razie trafiłem - HP to
była masakra.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć." Paulo CoelhoReceived on Tue Oct 25 00:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Oct 2011 - 01:51:04 MET DST