Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Dysiek <brak_at_brak.pl>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 17:08:52 MET DST

> Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
> zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo
> biurowych
> (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
> A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
> Atramentowe
> czy laserowe? Tak do 1700 zł.

Za tyle kasy to nie warto. Ja mam HP F2280 (wlasnie widze na Allegro nowa z
wystawy za 69 zl). Skanuje ok, ma tez funkcje ksero. Wydruki sa ladne i
czytelne. Jest to atramentowka, komplet zamiennikow kosztuje chyba 80 zl.
Jako urzadzenie do biura na pewno sie sprawdzi (o ile nie drukujesz setek
stron dziennie).

Pozdrawiam
Dysiek