Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 22:48:00 MET DST

Użytkownik "Tom01"

> Nieprawda.

Zarzuca mi Pan kłamstwo?

> Nie ma kluczowego znaczenia jedna cecha a ich zespół, które złożą się na
> jakość korzystania i w sumie najważniejsze - zadowolenie z zakupu.

Przepraszam, ale to absurd. Wypadkową mojej satysfakcji nie jest jakieś
hipotetyczne zadowolenie z zakupu, tylko spełnienie tych kilku kluczowych
cech, które produkt powinien - wg mnie - spełniać i o które nie tak trudno
przecież w nasyconym i różnorodnym rynku elektro, i które to dopiero złożą
się na komfort korzystania. W imię jakiś niezrozumiałych idei próbuje mi
pan wmówić od początku, że nie potrzebuję tego, czego potrzebuję. Skoro
jestem posiadaczem 22' 1680x 1050 i nie jestem z rozmiaru zadowolony, to
wymiana na monitor o cal większy ale z hd da mi tym bardziej większy
dyskomfort. Po uporze z jakim lansuje pan pewne koncepcje chciałbym
domniemywać, że jest pan wizjonerem i misjonarzem nowych technologii, ale
czym dłużej Pana czytam, tym nabieram większej rezerwy. Nie wygląda Pan na
dziecko neostrady, które wmawia ludziom na grupach dyskusyjnych
poświęconych muzyce reggae, ze Pink Floyd to najtrafniejszy wybór i że nie
ma znaczenia jedna cecha a cały ich zespół, który to zespół złoży się na
przyjemność - i co za tym idzie - zadowolenie ze słuchania. Jednocześnie
nie mogę pozbyć się wrażenia, być może niesłusznego, że prawdziwa może być
też opinia, że pan coś usilnie (świadomie lub nie) lansuje.
W każdym razie większego pożytku, oprócz tezy, że lepiej być pięknym i
bogatym (albo, że lepiej mieć kierownicę od lamborghini, niż całego fiata;)
z tego wątku się wydestylować niestety nie da.

Pozdrawiam

--
LP