Re: W7- jak uczynić dysk wymiennym?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 12:40:22 MET DST

Dnia Mon, 24 Oct 2011 12:26:21 +0200, RemeK napisał(a):

> Moze przestawiles w biosie? Taki dysk musi chyba miec zaznaczone, ze pracuje
> w trybie AHCI. W kazdym razie u mnie tak mam i kazdy dysk jest "odlaczalny"
> z poziomu Windows 7 x64.

Raczej też podążałbym w tym kierunku. Faktycznie jest odłączone AHCI a
włączone RAID (XHD). Co ciekawe zawsze dyski miałem w RAID0 a ten
"odłączalny" oczywiście poza nim. Jednakże nie widzę opcji pozwalającej
ustawić AHCI dla jednego portu a RAID dla innego mimo iż tylko część dysków
jest w RAIDzie.

Zerknij może w manual:
ftp://download.gigabyte.ru/manual/mb_manual_ga-p55a-ud3p(ud3r)_e.pdf

Gdy BIOS mi startuje pokazuje siÄ™ AHCI BIOS installed ... ale niekoniecznie
to oznacza, że dla danego konkretnego dysku jest on aktywny - tak sądzę.