Re: Płyty recovery a nowy dysk

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 00:14:41 MET DST

Użytkownik "Magdalena" <magdalenaok@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:j80kis$4q6$1@news.onet.pl...
> Mam laptopa na którego dysku jest ukryta partycja recovery. Rozumiem, że
> służy ona do przywracania systemu (ponownej instalacji systemu, ze
> wszystkimi sterownikami itd.). W laptopie było też oprogramowanie, które
> służy do wypalenia płyt recovery DVD. Wypaliłam sobie takie płyty, w sumie
> jest ich cztery. I teraz nasuwa się pytanie. Je¶li teraz wymienię dysk w
> laptopie, włożę do niego nowy czysty dysk bez partycji, to czy po
> instalacji systemu z płyt recovery, zainstaluje się system ze sterownikami
> i całym oprogramowaniem, czy tylko goły system? I jeszcze jedno pytanie.
> [...]

Zachowaj stary dysk.
Wydaje mi się, że partycja "recovery" sie nie odtworzy.
Ale lepiej zapytaj serwis laptopa, nawet nie piszesz, jaka firma :))

Kiedy mi się wydawało, że przywrócenie ssytemu fabrycznego na IBMie
potrwa góra kwadrans. A trwało 2,5 godziny, bo tak hu..owo to programi¶ci
zaprogramowali = windows + SP2 + SP3 + hwc

Feromon