Re: P³yty recovery a nowy dysk

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 19:53:02 MET DST

U¿ytkownik "Magdalena" <magdalenaok@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:j80kis$4q6$1@news.onet.pl...
> sterownikami i ca³ym oprogramowaniem, czy tylko go³y system? I jeszcze
> jedno pytanie. Jak przywrócê system z p³yt DVD na nowy czysty dysk, to czy
> partycja revowery zostanie przywrócona, tak jak to by³o na oryginalnym
> dysku zakupionym z laptopem? Czy po prostu system zostanie zainstalowany,
> ale partycja recovery ju¿ nie wróci?

To pytanie raczej do producenta laptopa. 4 xDVD to ok 19GB czy da siê
zapisaæ na tym dwie partycje (aktywna z systemem + recovery, która u mnie w
laptopie zajmuje 13,6GB)?
Je¿eli program zapisuj±cy na DVD kompresuje zawarto¶æ - to byæ mo¿e. :-)
Ja tam u¿ywam narzêdzi, które wiem co robi±, np. Ghost. Ka¿da partycje mo¿na
zapisaæ oddzielnie, skompresowaæ, podzieliæ na p³yty DVD.