Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 12:09:03 MET DST

Użytkownik "Tom01"

> Ludzie wbrew logice bardziej lecą na ilość.

A co ma logika do tego, że lepiej mieć kilka (nawet pod rząd) niż wcale?

> W tym przypadku na wielkość.

Niech Pan nie daje posłuchu i nie da się zmanipulować posiadaczom małych.
Wielkość naprawdę ma znaczenie.

> Ja takiego stanowiska tego nie rozumiem, wolę kupić za tyle samo 20 dkg
> wędliny niż kilogram padliny.

Ale wędlina to też padlina a dodatkowo jest spore prawdopodobieństwo, że
można przepłacić a i tak trafić na flaka...

> Stąd może pretencje, że źle radzę. :)

E tam, zaraz pretencje! Nie bądźmy tacy pretencjonalni;)))

Jakbym chciał małego i szedł na jakość, to bym przytulił np. takiego:
http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/niesamowity-ekran-toshiby-2560-na-1600-pikseli,1711313

--
LP