Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 22:29:02 MET DST

W dniu 22.10.2011 22:21, Mateusz pisze:
> Magiczna róznica zaczyna sie nie od 5 a od 15k za monitor ;)

Myślę, że zdziwiłby się Pan. Ludzie po drogich monitorach spodziewają
się Bóg wie czego. A tymczasem one są jakies takie zwyczajne. Obraz mało
kolorowy, wręcz nieatrakcyjny. Efektowne są monitory tanie, im tańsze
tym bardziej. Drogie dają obraz normalny, neutralny, podobny do tego za
oknem. Na tanim sprzęcie zdjęcia znad Bałtyku wyglądają jak znad morza
Śródziemnego. Kolor piękny. Na drogim jest odwrotnie, niebo szarawe,
woda brudna. Przy czym im mniej monitor "poprawia", "wtrąca od siebie"
tym więcej trzeba za niego zapłacić.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!