Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 19:21:53 MET DST

Tom01 pisze:
> Zapytam ponownie. Czy to źle, w etapie pierwszym widzieć względnie
> wiernie od początku do końca co wyjdzie na proofie? Tak czy nie?

Pojęcie "względnie wiernie" moim zdaniem opartym na praktyce jest
spełnione na tańszych monitorach niż Pan proponuje.
Trochę już za stary jestem żeby "chcieć mieć wszystko najlepsze".
Zależy mi na stałej pracy w firmie która tak samo jak ja będzie mądrze
wydawać pieniądze, będzie się rozwijać, zatrudniać nowych pracowników a
klienci będą zadowoleni i będzie ich przybywać.
Czy to źle? :-)