Re: dane na dyskach ssd

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 17:32:10 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Andrzej" 4EA1A41B.6DDF9DA7@wp.pl

> Trochę często. Ja bym odtwarzał tylko częściowo, aby zaoszczędzić dysk.

no może przesadziłem, ale tak średno raz na miesiąc
system mam podzielony, na C mam ten glowny rdzeń systemu
i to odtwarzam, a na D mam programy itp.
To zostawiam w spokoju.

> To raz. A zero... Jaki masz system?

Win7
po spakowaniu (ghostem) wychodzi 5 GB

> U mnie W7Starter budzi się w niespełna 3 sekundy -- 2 do 3.
> A mam dysk Seagate 7200 rpm.

ja systemu nie mogę zasypiać, bo mam kartę SAT, która na to nie pozwala :(
Tak więc system muszę startować od zera.
Przy SSD odczuwam więc dużą ulgę