Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 00:07:22 MET DST

Tom01 pisze:
> Nie wiem czy Pan zauważył ale od dłuższego czasu jest OT.

Podsumowując.
Nie dogadamy się bo ja opieram się na doświadczeniu zawodowym i to w
kontekście małej firmy w polskich chorych realiach.
Pan sprzedaje towar o bardzo dobrej jakości która mi nie jest potrzebna
do efektywnego, ekonomicznego wykonywania pracy. Pański nacisk na
wybieranie towaru najlepszego może jest do przyjęcia na bardziej
specjalistycznych grupach ale tutaj i w tym wątku mógł sobie Pan darować
(to jest właśnie OT). Nikt na tym nie zyskał. Tylko marnujemy czas.
Wybaczy Pan ale nadal będę zwracał uwagę na ekonomiczną stronę
(proporcje jakości do ceny) Mi się udało znaleźć coś dobrego (nie
idealnego) za przyzwoite pieniądze to i inni powinni znać taką
alternatywę. Kiedyś krążyła opinia, że do grafiki tylko CRT. Teraz że
LCD ale musi być drogie. Myślę że już i to nie jest prawdą o
zastosowaniach domowych nie wspominając. Lata lecą. Niestety ;-)