Re: Porządny dysk SSD lub pendrive 128+

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 23:37:59 MET DST

W dniu 2011-10-20 22:25, vissim pisze:
> (...)
> Teraz kopiuje w obrebie tego pena, czyli z pena-na-pena. Jeden duzy plik.
> Magistrala powinna pociagnac 40/2=20 MB/s (20read+20 write).
> Zgadnijcie jaki transfer mam ? 6 MB/s......
>
> Macie jakie sugestie, bo moze ja testowac nie potrafie.
> Pod linuxem dd rowniez pokazuje takie transfery zapisu (z /dev/null),
> niewazne jaki rozmiar bloku wybiore.
>
> Odczyt jest przyzwoity - ok 32 MB/s ale mam w gleboko, skoro zapis jest na
> poziomie karty pamieci.
>
> Zaraz sprawdze pod WIN7, ale tez na USB 2.0

Tego Patriota nie znam, ale sprzedałem trochę innych modeli tego
producenta. Sam zresztą posiadam stadko Xporterów XT w rozmiarach od 8
do 32MB. Są szybkie i nawet przy kopiowaniu dużej ilości małych plików
nie zwalniają znacząco.
Być może Rafał też to potwierdzi.

Twój "gwizdek" musi być uszkodzony - oddaj do wymiany.

--
Pozdrawiam.
Adam.