Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <z_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 21:21:49 MET DST

W dniu 21.10.2011 20:51, Tom01 pisze:
> Z kolorów to mówiliśmy o Pantone 295.

Sorry Animka. Są lepsi ;-)

> Może inaczej. Dziwny to profesjonalista który nie widzi różnicy w
> reprodukcji na monitorze poniżej 2 tys zł i za 5 tys zł. ;)
jw.
Nie nie ma różnic tylko za mało za tak dużo.

Może inaczej. Jeśli kilka osób zawodowo się tym parających + klienci
(nie liczyłem) przez kilka lat nie mieli zastrzeżeń (nie widzieli
różnic) miedzy tym co było na monitorze, na proofie i wydruku z maszyny
drukarskiej to mają się pochalstać, iść do okulisty czy tylko zmieniać
zawód bo ośmielili się pracować na monitorach z nie profesjonalnej półki?

Fakt, mała firma, małe nakłady, ale w miarę nowoczesny sprzęt, Klienci
też wymagający a projekty nie najłatwiejsze w produkcji.
(Bo zaraz usłyszę o garażu i romayorze :-) )