Re: pendrive - niedostępne pliki

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 14:19:45 MET DST
Message-ID: <j7ro1b$4ad$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

>
> Czy może takie zachowanie daje podstawy do reklamacji? Tylko raczej nie
> chciałbym im dawać moich plików a nie wiem czy po ponownym założeniu
> partycji i na innych plikach problem będzie do zaobserwowania czy nie.
> Bo przed oddaniem do serwisu celem całkowitego skasowania moich plików
> bym musiał usunąć i założyć nową partycję.

Podstawą do reklamacji jest generalnie sprzęt niezgodny z umową, a to co
opisujesz, to zachowanie systemu operacyjnego (czort wie co jest w
systemie operacyjnym i z jakich komponentow sklada sie
komputer/notebook). Nie wykluczam jakiegos problemu w samym pendrive,
ale moze byc cos nie tak z USB. Oddac zawsze mozesz, ale reklamacja moze
byc nieuznana, dlatego warto przynajmniej sprawdzic sprzet (a nie system
operacyjny ;))

Przeskanuj pendrive sektor po sektorze (np. przy pomocy hdtune) - pokaze
Ci nawet sektory, do ktorych dostep jest wolniejszy. Jezeli powstana
problemy. Probuj do skutku skopiowac pliki, sformatuj pen'a (zapis do
wszystkich sektorow) i do reklamacji

-- 
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
Received on Fri Oct 21 14:20:08 2011

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 21 Oct 2011 - 14:51:02 MET DST