Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 14:45:28 MET DST

Andrzej napisa?(a):

[...]

> na tym forum nie ma co tego tematu ciagnąć bo zrobi się off topic

Postawiłeś pewną tezę, która ja uważam za błąd interpretacyjny i dlatego
poprosiłem o wyjaśnienie.

Tu znajdziesz treść licencji produktu XP SP2 PRO OEM (takiej wersji używam):
http://forum.idg.pl/licencja-oem-eula-t159050.html/page__p__1310489#entry1310489

Wskaż mi proszę w którym punkcie jest zakaz naprawy lub rozbudowy
komputera do ktĂłrego licencja jest przypisana.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"