Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 14:34:45 MET DST

januszek wrote:

> Andrzej napisa?(a):

> Jeszcze raz proszę o wskazanie konkretnych zapisów w odpowiednich
> licencjach.

licencje mozna przeczytać na produkcie.
Ja będąc przed dylematem OEM czy BOX wyraźnie widziałem
tam zapis, że soft przypisany jest do sprzętu. Dlatego nabyłem BOX,
by mieć spokuj raz na zawsze.

Jeśli sugerujesz, że posiadacze wersji OEM mogą sobie tak bezkarnie
płyty zmieniac, to jaka byłaby różnica między OEM, a BOX?
poza ceną oczywiście...
odsyłam na forum http://windows7forum.pl a tam z pewnością ci wyklarują
o co chodzi i wyłożą stosowny punkt.
na tym forum nie ma co tego tematu ciagnąć bo zrobi się off topic