Re: dysk twardy 1 tera zasilany z usb

Autor: Andy Niwiński <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 18:14:56 MET DST

"ToMasz" <> sam dysk, bez obudowy 3.5/sata/1TB - 160zł. drogo, w porównaniu
do ceny
> w obudowie. ale moment. dało by sie chyba kupić sam dysk 2.5 cala i jego
> podłączyć przez przelotkę sata-usb! chwila szukania i.... za terabajtowy
> dysk 2.5 cala trzeba zapłacić 399zł!
> Allegro "ma" porąbane ceny czy ja czegoś nie kumam?

Masz typowy problem - jeśli chodzi o płacenie masz wymagania jak dziad
kościelny, ale jeśłi już chodzi o jakość sprzętu, to jak Rockefeller.
Zerknij sobie na specifikację portu USB, zobacz jaki prąd z niego można
pociągnąć, to sam sobie odpowiesz. Myślisz, że te "Y" kabelki dołączane do
dużej części 2,5 calówek o dużej pojemności to tylko dla ozdoby?