Re: Jaki laptop

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 17:31:56 MET DST

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message
news:3whmq.180$0%4.44@newsfe12.ams2...

> Ten za stowke pewnie ma kijowy procesor, jego wyswietlacz ma sie nijak do
> tego w Ipadzie2 czy Samsungu a na domiar zlego bateria trzyma dodklanie
> tyle by bez wylaczania dobiec do gniazdka w drugim pokoju ;)

To jest faktycznie najtańszy jaki mogę znaleźć.
Ale pomiędzy $99 a $700 za iPad2 jest cała gama urządzeń gdzieś
w tych widełkach plasujących się - jest dziś w czym wybierać...
Za sumę rzędu $250-300 wybierzesz już coś sensownego z 10" ekranem.
No ale jeśli jesteś konserwatysta i musisz mieć ten tradycyjny form factor
laptopa z clamshell klawiaturÄ… to te 15" zaczynajÄ… siÄ™ juĹĽ od $299.