Re: Laptop matowa matryca

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 02:49:57 MET DST

Dnia Fri, 14 Oct 2011 02:08:15 +0200, vissim napisał(a):

> eee, mialem go ale qpa - grzeje sie (Intel vga) i wentyl co chwile włącza
> się. Nie polecam jako cichego lapca.
> Dysk owszem, można wymienić na SSD ale mimo SpeedStepa nadal głośny i wentyl
> potrafi sie włączyć i działać cały czas.

Hmm… Fakt faktem, że w moich rękach miałem go stosunkowo krótko (przyjechał,
wymieniłem dysk, postawiłem sobie system i narzędzia po swojemu i w zasadzie
tydzień później pojechał do mojej siostry), ale nawet robienie kopii
zapasowej partycji systemowej z użyciem Acronisa nie sprawiało, żeby dźwięk
mnie jakoś irytował.

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]