Re: Laptop matowa matryca

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 18:29:19 MET DST

On 2011-10-02 12:13, spider wrote:
> Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
> Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
> laptop do pracy biurowej.

zapewne jest sporo, do biura sporo kupuje sie lenovo (bo trwale nawet po
tym gdy IBM oddal fabryke). poszukaj w tych rejonach i obsluga grafiki
przez Intela. Nie mam mowy by cos sie nie znalazlo.

Inna kwestia jest rozdzielczosc. dla mie samodzielny laptop to co
najmniej 1024 w pionie, a tutaj juz wybor znacznie sie ogranicza (cena)