Re: ma³y netbook z usb 3.0

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 01:36:58 MET DST

> Nie ma mowy o zapuszczeniu kilku wirtualnych komputerów
> naraz na tym czym¶!!! No i nie ma to USB 3. :)
> Poza tym -- OK.

ooo, kontynuuj proszê !
Co do ramu, to wymieñ kostki na 1-gigowe od razu i zmieñ na XP.

Sam przymierza³em siê do Atoma, ale g³osy mówi± mi ¿e to by³by z³y wybór,
(ma³o wydajne rdzenie, co¶ jak analogicznie system na karcie pamiêci
zamiast dysku), choæ z drugiej strony - patrz±c na TDP - by³by to ¶wietny
wybór.
Powiem szczerze, ¿e mia³em Asusa eee 900 z Celeron 900 (co¶ jak teraz Atom,
czasem nawet szybszy ale tylko jeden rdzeñ) i sprawowa³ siê ca³kiem
przyzwoicie, ale z jedn± maszyn± ledwo co sobie radzi³. Do tego USB2.0 i
internal "pseudo SSD"...bleeeeh, za s³abo to sz³o. Cie³o niemi³osiernie.

Za³o¿enie moje jest takie - maszyny przenoszê na penie (mam drogiego na
3.0), a na takich stacjach roboczych jest WinXP z VMwarePlayer. Full
mobility.
Ciekawi mnie jednak platforma AMD, bo nigdzie nie widzia³em testów a mo¿e
kto¶ z was ju¿ zastanawia³ siê kiedy¶ nad tym.