Re: Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 13 Oct 2011 - 19:55:21 MET DST

> EARX jest Sata III, Samsung Sata II. Samsung wg. testow troche
> szybszy.

Ja wybralem Samsunga HD204UI, ze wzgledu na cene i moje dosc dobre wieloletnie
doswiadczenia z ta marka. Jednak ten dysk mnie rozczarowal. Jest wolniejszy, niz
sie spodziewalem, no i od samego poczatku narasta w nim wartosc bledu smart nr
[01] oraz [c8]. To oczywiscie za malo na reklamacje, ale za duzo, aby w pelni
cieszys sie nowym zakupem.

O WD sie nie wypowiem, bo mam za male doswiadczenia (mam tylko 2 dyski WD, jeden
3.5" i jeden 2.5"). Samsungów mam kilkanascie.

latet