Dysk 2TB - WD20EARX czy SAMSUNG F4EG HD204UI?

Autor: Piotr Molski <pmolski_at_ant.pl>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 21:09:41 MET DST

Witam,
ktory z tych dwoch dyskow wybrac? Tutaj mam porownanie z Chipa

http://tnij.org/dyski_testy

EARX jest Sata III, Samsung Sata II. Samsung wg. testow troche
szybszy. Gdzies natknalem sie na informacje, ze spora partia Samsungow
dotarla do Polski jako "grey import" i nie jest objeta gwarancja.
Mozna to sobie sprawdzic po numerze seryjnym na stronie Samsunga.
Zeby bylo smieszniej bede chcial go wrzucic w obudowe WD My Book
Studio (z USB 2,0, Firewire i esata) w ktorej siedzi teraz WD 10EAVS
1TB - ten z kolei powedruje do srodka komputera.

Nie jestem fanem dyskow WD - obecny 10EAVS strzela fochy - zgubil
troche plikow, po sformatowaniu pod XP na MacbookuPro jest widoczny
tylko dla tego laptopa (na paru innych laptopach PC z Win slychac
sygnal podlaczenia sprzetu USB ale dysk sie nie pojawia), trudno sie
laczy po FW. W sumie nie jest to sprzet bezproblemowy - plug&play dla
blondynki ;)

prosze o opinie,

pozdr
Piotr