Re: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej

Autor: normalny <normalny_at_bezadresu.com>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 18:51:40 MET DST

On 2011-10-10 18:11, Rafał wrote:
> temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
> ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
> Chodzi pod Win7
>
> co do tunerów to ja mam Ariva 200. Z TnK HD chodzi bezproblemów.
> Znaczy nagrany materiał przerzucam z dysku do komputera w formacie
> mpg lub ts.
> Z tego co wiem, to z Cyfra+ chodzi.
> Jednak tego tunera raczej nie polecam. Ja się z nim dogadałem,
> ale poleciłbym coś z Globo.

Ale ja lubię ProgDVB.

Mówisz o karcie SkyStar 2 HD czy SkyStar 2 HD2, to to dwie różne karty?

Gdzie mogę kupić taką starą kartę, jak SkyStar 2 HD. Na Allegro nie ma.

Najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi podał jakiś sprawdzony model tunera.
Swoje wymagania przedstawiłem chyba dość szczegółowo.

Pozdrawiam.