Re: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej

Autor: jacgl <jacek.glinianowicz_at_wytnij_to.neostrada.pl>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 19:23:37 MET DST

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:4E93191F.C933FB65@gazeta.pl...
| temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
| ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
| Chodzi pod Win7

Poparte doświadczeniem?
Próbowałem użyć karty Skystar HD2 do odbioru FTA w połączeniu z programem
GbPVR. Po wymianie koresponedencji z autorem tego programu, dowiedziałem się
że o ile karty DVB-S obsługuje się standardowo jeżeli dostępny jest driver
BDA, to z kartami DVB-S2 juz jest problem. Interfejs nie jest
ustandaryzowany, producenci nie publikują danych, i kończy się albo na
programie dołączonym do karty (zazwyczaj ubogim), albo na trybie DVB-S